Deep|edition # 20050724






Jag har gett upp

Först var det Bloggi som efter ett tag inte orkade att fungera. Nu är det Blogg.se som ligger nere oftare än det ligger uppe.

Så dags igen för att flytta runt lite: deepedition.blogspot.com får bli mitt andra hem ett tag.

(vän av ordning frågar sig varför jag inte lägger upp min privata blog på min egen domän. Det beror helt enkelt på att Oderland, som i övrigt är ett lysande webbhotell, har en oerhört snålt tilltagen trafikquota och Researcher.se-bloggen kräver varena mb)









2 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Man hinner knappt med i svängarna, men jag har ändrat länken. Igen.... :)

Annica

01 augusti, 2005 09:48

 
Blogger deeped

Här tänker jag stanna tills jag hittar vägar att köra det på egen server... :)

01 augusti, 2005 09:51

 

Skicka en kommentar