Deep|edition # 20050906






Jag också

Eftersom alla andra snott "Hej Konsument" från DN:s På Stan så hänger jag på - självklart!

Senaste impulsköp: Det känns som om varenda inköp är ett impulsköp. Senaste måste vara Pains senaste platta via iTunes.
Bästa promenad: Runt älven nedanför där vi bor.
Favoritdryck: Mineralvatten. Kaffe.
Äter lyxmiddag: Hemma.
Favoritgata: Jag gillar Garvaregatan. Antagligen för att Heimer & Company ligger där.
Bästa förfestmusiken: Oftast något barnen vill lyssna på :)
Reser helst: Inte alls.
En bra gå bort-present: En flaska vin. Den dricks oftast upp samma kväll.
Favoritlyxartikel: En bra cigarr.
Älsklingsljud: Ljudet av när mina barn fnittrar. Eller ljudet av njutningen hos den jag älskar med.
Senaste upptäckt i Stockholm: Att jag inte vill bo där.
Tidning jag gillar: Print – Bon, King, Att:ention, Resumé (nåja). Digital – alla andra.
Här bjuder jag mamma på middag: Jag bjuder inte min mamma på middag. Jag pratar inte ens med henne.
Favoritförort: Falun ;)
Fikar gärna på: Café Vi3. Wayne’s i Kupolen.
Favoritbutik: Apple iTunes Store
Bästa lunchställe: Finns inga speciellt bra i Falun. Väntar på att Jans Sushi ska öppna.
Favoritgrönsak: Tomater. Jag gillar tomater.
Favoritfärg: Svart och vitt.
Favoritdjur: Örn.
Världens bästa nu levande regissör: Tidig Tarantino.
Stjärna jag vill träffa: Madonna.
Favvoskor: Trots att jag inte längre använder såna: Doc Marteens.
Klädkonto per månad: Inte speciellt högt. Tyvärr.
Modeförebild: Den var kul...
Motionerar: Promenerar. Tänker. Kropp och själ vet ni :)
Mest överskattade affär: Skandiaaffären.
Dyraste jag köpt: Huset.
Mode jag aldrig vill se igen: Sjuttiotalsmodet. Utsvängda brallor. Träskor.
Favoritprodukt på Systembolaget: Laphroig.
Bästa fyllekäket: Om jag är rejält full så kan jag inte äta. Annars äter jag det som finns i närheten…
Dansar helst till: Goa, trance och annan techno.
Senast gnolade: Carry The Cross med Arch Enemy.
Senaste fyndet: Stora PR-boken och 101 tips för att få gratis media billigt inklusive Använd media inkluderat.
Bästa romanen: Liftarens Guide till Galaxen. Såklart.
Bästa diktsamlingen: Allt av Majakovskij.
Favoritprodukt på Apoteket: Alvedon. (jag borde antagligen skriva någon CCS-produkt också).
Fulaste färgen på kläder: Rosa på vuxna människor.
I min cd-spelare: I bilen just nu Arch Enemy Doomsday Machine.
I mp3-spelaren: Arch Enemy, Pain, At The Gates, Pantera, Depeche Mode m fl.
Beställer i baren: P2, American Dream eller öl.
Användbar pryl: Datorn är en användbar pryl.









4 Kommentarer:

Blogger Heidi

När räknas man som vuxen? Apropå det där med att rosa är fulaste färgen på kläder - på vuxna människor.

Jag frågar givetvis för att.. ehh.. just det. ;)

06 september, 2005 20:21

 
Blogger crrly

Rosa är skitfult på barn mä! Särskilt tjejer! :p

07 september, 2005 10:37

 
Anonymous Anonym

Hrmpfh...Hallå där!! Rosa kan vara väldigt olika - du får väl specificera dig lite..
/*för dagen i gammelrosa top*

07 september, 2005 12:02

 
Blogger deeped

Re: crrly
Inte på min dotter med sitt mörka långa hår...

07 september, 2005 15:07

 

Skicka en kommentar