Deep|edition # 20051012






Sexuell statistik någon?

Under många år har jag funderat över hur ofta folk egentligen har sex i långa förhållanden. Och om man faktiskt ska känna sig som en riktig sexdåre om man önskar sex lite oftare än en gång varannan månad?

Fördelen är att jag kan skriva en bok om olika sätt att bli nobbad. Några av de allra bästa sätten:

"Nej, jag vill läsa den här boken." (särskilt när just den boken varit tråkig några minuter innan.)
"Nej, jag är så avslappnad." (eh... jahaja...)
"Nej, då kanske jag vaknar." (den tycker jag är fullkomligt lysande...)
"Nej, barnen kan komma." (vilket logiskt innebär att man ska vänta med sex tills barnen flyttat hemifrån...)

Jag ska researcha lite statistik tror jag. Fast då blir jag väl bara deprimerad...









6 Kommentarer:

Blogger anna

Bara därför kan man ju låta bli att skaffa barn. Tänk att inte ha sex på 20 år....fy så tråååkigt! Är du säker på at du verkligen vill göra statistik??

12 oktober, 2005 23:09

 
Anonymous Anonym

Lärde du dig ingenting som yngre. Över en viss ålder ska man inte ha sex. Äldre människor har aldrig sex. Och som 25 åring är du väldigt gammal. :D

12 oktober, 2005 23:33

 
Anonymous Anonym

"Nej,jag ska upp tidigt imorgon."

"Nej, jag orkar inte."

"Nej, jag är trött."

"Vi hade ju det igår?"

"Nej, jobbigt."

"Nej, du vill jämt" (eh, när man blivit nobbad gång på gång på gång på gång..)

"Nej, känner inte för det."

"Nej, jag måste iväg snart."

"Nej, jag MÅSTE sova nu" (trots sovmorgon dagen efter....)

Jag har fler på lager.. Jag har hört de flesta..

13 oktober, 2005 00:28

 
Anonymous Anonym

Snälla, skriv ingen bok. Gör oss alla den tjänsten.

13 oktober, 2005 12:16

 
Blogger deeped

Akut. För att du aldrig får sex alls?

13 oktober, 2005 14:23

 
Anonymous Anonym

anonym idag
nej en gång varannan månad är -skit i statistiken - alldeles för sällan för att man ska må bra och det spelar ingen dj-a roll om man är 25 eller 45 (som jag). Jag är stenhård, för lite sex för länge = ett dött förhållande, lägg ner.
Och med för länge menar jag efter jobbigaste småbarnsåren när allt går på trekvart..och, ja jag är kvinna.

13 oktober, 2005 18:48

 

Skicka en kommentar