Deep|edition # 20051110






Dålig rubbe och TV4-seminarium

DN misslyckas (som vanligt) med sin rubriksättning:



Det är alltså fler folkgrupper i storstäderna. Och då är frågan - varför räknar man individerna?


Jag har varit på seminarium idag. Om Effektiva Mediaval, inbjudna av TV4. Intressant även om det för min del inte var några revolutionerande saker som presenterades. Orvesto är knappast något nytt för mig. En sådär affärslunch på Harrys även om gratis alltid är gott. Språkade en stund med föreläsaren Lars Antiinen som jobbar på TV4:s marknadsdel. Han kom fram och undrade var i branschen jag jobbade som hade sån koll på statistiken och blev inte förvånad när jag berättade att jag är planner :).

Dags att skriva ett besvär till PRV. De är inte kloka på det där stället sannerligen!









0 Kommentarer:

Skicka en kommentar