Deep|edition # 20060303






Informationsattack

Hon kommer hem och berättar om ett hus, om inredningen och om någon kvinna som har "sommarbarn" (låter som sommarkatt ungefär). Jag har varit ensam hela dagen med barnen, dotter som inte sagt en tiondel av vad hon brukar säga eftersom hon varit magsjuk och helt slut idag. Sonen som mest gått och funnits till. Jag har jobbat. Och nu ska jag lyssna. Mitt huvud värker sedan flera timmar och jag kan inte ta emot informationen. Och då får jag höra att jag är ointresserad. Även efter att jag förklarat varför jag inte verkar vara intresserad.

*suck*









1 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Jag blir lite full i skratt av att du far 16 kommentarer pa inlagget om Ebba och ingen pa det har (som formedlar en kansla som jag atminstone kan kanna igen alltfor val)...

05 mars, 2006 06:25

 

Skicka en kommentar