Deep|edition # 20060301






Murphy loves co

(ställtid mellan projekt)

Dagens musik: diverse electronica- och technomixar. Typ 30 minuter till två timmar långa.

Jag och M var efter vårt näringsrika lunchintag på Donken in på bokhandeln. Jag hittade två böcker på rean. Jag förstår att den ena boken reades eftersom jag antar att vi inte är så många som menar att ämnet är intressant: "Immaterialrätt för innovatörer och entreprenörer" av Bo-Göran Wallin. Jamen vadå? Jag måste kunna mer även om trademarking och immaterialrätt. Fast visst - jag har köpt roligare böcker...
Sen köpte jag såklart "Magnum Berglin". Ända sedan han dök upp i Ergo har jag älskat Berglins synnerligen suspekta humor. En lagom dos cynism, studentikositet och ordhumor.

Nej, Börje. Du skulle avvisa dem - inte avisa dem!

För övrigt verkar Terrorprinsessan drabbats av vinterkräksjukan. Hurra. Jag som behövde jobba imorgon på min semesterdag...









0 Kommentarer:

Skicka en kommentar