Deep|edition # 20050804






En torsdag

Nej. Så speciellt ont i skallen har jag inte. Vi var ju faktiskt två som drack det där och vi är fullvuxna (vissa menar att jag är övervuxen när de ser mig...). Men det var trevligt att umgås med vännerna. Vi spelade El Steffes moddade Xbox och såg två avsnitt av Nilecity 105,6.

Det pinsamma är när ens vänner har en sån djup urringning att man inte kan låta bli att titta ner i den bara :) (nej - inte El Steffe: han hade däremot en piké-tröja jag kunde dödat för: Gretsch-logga).

Idag är det torsdag. Ikväll ska vi på Liftarens Guide-filmen - fem vuxna män iförda morgonrock och handduk. Don't panic liksom. Det blir sannerligen nördarnas afton.

Som vanligt har HS dragit igång med något projekt - tänk om hon kunde softa lite på morgonen...

Idag regnar det så det lär inte bli någon bil gjord idag. Imorgon ska det vara bättre väder så det får bli en heldag med att laga stenskott.

Andra projekt jag har kvar är loftet i garaget - måste bygga om det innan det rasar in över Svarta Faran. Städa datorrummet måste också göras eftersom det ligger kodpapper, cd-rom, andra papper och skräp lite huller om buller. Sen skulle jag behöva försöka få den stationära datorn att prata med scannern och helst med alla andra datorer också...









0 Kommentarer:

Skicka en kommentar