Deep|edition # 20050802






Godnatt

Nu tänker jag gå och lägga mig. Satt upp till halv fyra inatt och laddade hem diverse speldemos åt sonen, och lyckades inse att jag missat guldådern till nya mp3-låtar som till på köpet är lagliga: download.com har ju en musikdel.

Så det blev ett par gig med olika låtar som jag ska fylla iPoden med. För övrigt undrar jag var Bredbandsbolagets utlovade mp3-spelare tog vägen... de verkade glömma sitt löfte rätt snabbt.

Och om inte Robyn vinner Grammis, Rockbjörn och SM-guld för sin skiva blir jag förbannad. Den är ju hur jäkla bra som helst!

"Morden i Midsumer" förstår jag mig inte på och ändå glor jag på det varje vecka. Och jag har aldrig sett ett helt avsnitt av "Alias" trots att det är my kind of stuff. Något säger mig att jag börjar bli gammal.

Godnatt.









0 Kommentarer:

Skicka en kommentar