Deep|edition # 20050818






Särimner

Superduper... Huvudvärk och om fyrtio minuter ska jag stå framför tjugo personer och inleda en varumärkesworkshop. Jag har lyckats att klanta bort mina solglasögon också, och eftersom jag är hyperljuskänslig efter alla år i ungdomen av knaprande av narkotikaklassad allergimedicin så gör det att huvudvärken blir ännu värre av att det är vackert väder. Regn och rusk behövs när jag loosar solisarna... Magen värker också. Jag blir så trött på min kropp som ska leka anarkist en sån här dag! Lägg av! Fungera!









2 Kommentarer:

Blogger Fru Babsan

Du, jag hoppas att det gått bra ändå. Inte kul när huvudet spränger.

18 augusti, 2005 09:40

 
Blogger deeped

VÄlkommen tillbaka Babs! Längtar efter ett blogginlägg hos dig!

18 augusti, 2005 14:54

 

Skicka en kommentar