Deep|edition # 20050910






Elva timmar

Elva timmar. Jag sov elva timmar inatt. Endast tre i min egen säng eftersom den som vanligt stals av Terrorprinsessan vid 22-tiden. Jag började titta på den där skumma serien på TV4 men det kändes rätt så ointressant ganska snabbt.

Det är fascinerande att se diskussionen i media om F!. Fr a organisationens demokratiska underskott - kritisera inte för det tas inte upp under årsmöten. Nice way. Ebba Witt-Brattströms avhopp gjorde tyvärr F! till något ointressant.

Hemmavid är det smått kaotiskt. Skulden läggs på mig som en tung filt. Och jag måste iväg till La Bossa Nova för att hämta ett papper - jag måste jobba i helgen. Hårt. Presentation av potentiell kund som håller på med ett byråval. Vi är i final.

Dags att röra på sig. Jag har lovat att städa också - och ikväll kommer HS väninna med familj. Jag gav efter för det. Vi ska se Salutens fyrverkeri från vår veranda.









0 Kommentarer:

Skicka en kommentar