Deep|edition # 20050919






Finally

HS har gett upp och sjukskrivit sig helt. Föll igenom till slut.

Jag känner igen alla symptomen och till slut lyssnade hon på sin egen kropp eftersom hon inte lyssnar på sin man, sina väninnor, sin läkare, sin psykolog, sin chef. Hel time-out. Heltidsvila. Gå av planen och lämna stadion för ett tag.

Hon har alltid försökt bära hela världen på sina axlar. Nu får hon göra den bittra erfarenhet som jag gjorde: det är meningslöst att försöka att rädda världen - den vill inte bli räddad.

Var ner på OmForm och lämnade min jobbdator. Det är rätt så kaotiskt. Får se om jag åker ner och lyssnar på Jocke Jonason. Jag har fortfarande svårt för stora folkmängder, jag blir nervös, demonerna vaknar till och tjuter av glädje. Det är ett men efter att ha bränt varenda jävla kontakt i hjärnan.

Pitchpresentationen börjar bli klar. Det här är det mest galna, mest kreativt udda som byrån gjort på mycket länge... Det kommer vara helt outstanding. Antingen vinner vi eller så åker vi ut redan efter fem minuter :)









1 Kommentarer:

Blogger crrly

Åh. Tänkte på er förut, och jag kände att det var nåt med henne... att hon nog var sjukskriven nu. Kände på mig. Ta hand om er. Kram.

19 september, 2005 20:34

 

Skicka en kommentar