Deep|edition # 20050910






Jäklars

Medan jag städade toaletterna med Pain i lurarna ringde uppenbarligen min mobil. Det var Ulrica som ringde från Tibet.

Fan också!

Nu är i varje fall 8201-bloggen redirectad till Dispatchsidan. Och jag har SMS-at lösning på det problem som fanns.


För övrigt har jag varit och handlat på Gröna Skylten, letat efter någon som säljer tidningen Att:ention (med sämre resultat - jag bor i en rödgrön håla) och så har vi cyklat. Till La Bossa Nova för att jag skulle skriva av byråvalsfrågorna som jag ska jobba med imorgon och HS för att kolla in LBN:s hus. Inse att LBN har konst nog för ett större galleri.

Sedan var det cykel för hela slanten. Dottern har lärt sig cykla - 3,5 år gammal. Utan stödhjul. Och Solstickan cyklar på sin nya cykel. Jag filmade lite, gjorde en redigering med "Schnappi" som bakgrundsmusik och skickade till svärisarna. När jag orkar lägger jag kanske ut den någon annanstans (jag har inte nog med bandbredd på Researcher.se)



Snart är det "frimärkerier" och HS väninna med familj anländer.









0 Kommentarer:

Skicka en kommentar