Deep|edition # 20050914






Men alltså...

Det tar liksom aldrig slut...
Idag har vi varit produktiva. Möte imorse och La Bossa Nova springer mest omkring och grejar med OmForm så jag tog över projektledarrollen. Bra möte, två och en halv timme med kund och produktivt. Problemet är att det blev en massa jobb extra - som jag ska fixa nu ikväll.

Ulrica ringde från ABC - femtusen meter över havet i Tibet. Problem med uppdateringarna. Jag ska se om det löser sig, jag har mailat företaget som står för grejerna. Annars får det väl bli att de ringer in det. Eller nåt. Skönt att höra att de mår bra. På fredag går de till läger 1 och sedan börjar det närma sig.

En snabb annons skulle bli klar - copyjobb. Det är mycket "flash"-jobb just nu.

Och när jag kom hem - diskussion om att köpa andrabil. Men självklart ska det tittas, och donas. Antingen gör vi det nu eller så kan vi lika gärna strunta i det. Tycker jag.

När jag slog igång datorn har någon av gårdagens automatiska uppdateringar av Firefox extensions snott såväl bokmärken som lagrade adresser. Så jävla irriterande!

Körde rally på andra datorn med sonen. Han börjar bli duktig på det också...

Och nu är det dags för mer copyjobb.

Det går i ett.









1 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Jag har bokat in mig på föredraget, ska bli spännande att lyssna på Jocke.

14 september, 2005 21:17

 

Skicka en kommentar