Deep|edition # 20051016






Halvtid

Allt är fastsatt. Nu är det bara kvar att lyfta upp all skit på loftet. Notera: jag bygger ett loft för att vi ska få plats med saker vi aldrig använder... Snacka om att det är en sorts inverterad feng shui...

HS har städat bilen och det visade sig att hon lyckats att misslyckas när hon bytte bromsljus senast. Det innebar att det nya bromsljuset låg löst inuti ljuskåpan.

Snart dags för sista halvlek. Min gamla vagga ska upp på loftet plus en hoper kartonger med saker som vi knappt längre vet innehållet i.

Sen tänker jag lägga mig i ett bad med Liza Marklund. Eller åtminstone med hennes bok "Röda Vargen". Att jag iofs inte skulle ha något emot att ligga i samma bad som Liza själv må vara hänt men det skulle antagligen bli väldigt trångt...









3 Kommentarer:

Blogger deeped

Själv tycker jag det är lite sorgligt...

16 oktober, 2005 15:00

 
Anonymous Anonym

Ja, men kan ni inte ha en loppis eller skänka bort grejjerna till myrorna eller nåt?
Varför spara på saker man inte har använding för? Det är ju skönt att rensa ut - både innanför och utanför sig.

16 oktober, 2005 16:11

 
Blogger deeped

ReHeleneN: Grejen är väl att det är alldeles för dyra grejer för att sälja på loppis...

16 oktober, 2005 22:53

 

Skicka en kommentar