Deep|edition # 20051007






Ont i bollen - uppdaterad

Någon snodde rosorna jag skickade till min fru. Hon fick dem aldrig eftersom någon jävla människa (läs: ungjävel) uppenbarligen plockade med sig påsen som budet hängt på dörren. Tvåhundra spänn åt helvete.
Idag sitter jag i soffan. Hemma. Bakfull efter gårdagens RT-möte. Kändes som om jag behövde en bläcka. Medvetet drog jag i mig såväl whisky, öl och Aalborg. Och jag behövde ta en time out. Jag behöver ta mig en funderare på om jag kanske ska satsa på att söka mig till en större byrå. Å andra sidan innebär det att jag måste söka mig åt Stockholm typ. Vi får se. Jag är rätt trött att få höra att det är negativt att vara en stark personlighet, att vara tongivande och drivande. Jag vet att jag är duktig på det jag gör. Jag är jävligt duktig till och med. Och det blir tröttsamt att få höra "men han [för de vågar aldrig säga det direkt till mig] har ju så kort erfarenhet". Fuck off. Jag är beteendevetare. Jag har forskat i kommunikation och media utifrån ett beteendevetarperspektiv under min studietid.

Fan. Jag bara jiddrar på. Tänkte tipsa lite:
Missa inte Galateas livsirritationer. Hon är tillbaka.
Och checka in hos Besökaren. Den snubben har mer innanför pannbenet än många andra.









2 Kommentarer:

Blogger lux

tack! det var en komplimang!

07 oktober, 2005 12:48

 
Blogger crrly

Förjävligt att blommorna blev stulna! :-/ KRAM! Hoppas att du orkar kämpa vidare... på alla plan.

07 oktober, 2005 22:04

 

Skicka en kommentar