Deep|edition # 20051006






Klar dag



Det var klart och soligt imorse. Ingen dimma och jag hann med den bussen där det finns plats att sitta någonannanstans än på bagagehyllan. När jag kontrollerade vad som står på agendan idag kom jag ihåg att det idag är sexton år sedan HS och jag blev ihop. Fira? Nä. Jag ska på RT ikväll.



Men jag är jävligt snygg idag. Var bara tvungen att säga det. Igår var jag mindre snygg när jag irrade omkring och letade efter en vettig väg att gå till Lugnet och Scandic Hotel. Till slut gav jag upp, vände neråt stan igen. Och om jag trodde på något öde, någon ledning eller nåt så skulle jag säga att det var någon mening. Träffade M och det var länge sen.



Dags att ta tag i dagens jobb.









2 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Sexton år? Inte sjutton då..?

Och angående jävligt snygg - kan inte göra annat än att hålla med.

06 oktober, 2005 09:19

 
Blogger deeped

Jag är dyskalkyliker - jag kan inte räkna :). Och det känns som länge nog ändå...

06 oktober, 2005 09:25

 

Skicka en kommentar