Deep|edition # 20051004






Vad vore världen utan rubriker.

Men hur svårt är det. Johanna - jag vill fika, inte inleda ett förhållande...

Tröttheten faller över mig. Så plötsligt. Precis som den blå känslan föll över mig på väg hem. Den där känslan av frustrerad meningslöshet. Känslan av att inget någonsin blir bra. Aldrig. Aldrig igen. Och jag skulle faktiskt behöva ta ut en ledig dag imorgon. Men jag har samtidigt inte lust att sitta här hemma och glo med HS. Jag har ett antal grejer jag behöver göra - däribland bråka med idioter på PRV.

Men jag var jävligt snygg idag. Svarta jeans, svart U.S.PA piké och min nya svarta kavaj. Synd bara att det är jag som ser om någon har något nytt på sig på mitt jobb...

Vad ligger för övrigt i pipeline? Mycket.
- naming av ett företag.
- två större varumärkesstrategiprojekt ska dras igång i mitten av oktober respektive mitten av november.
- förfina konceptet som jag presenterade imorse.

och det är bara en liten del av det som ligger framför mig. Och på tisdag ska vi åka till Fjollträsk med byrån (därav mitt fiskande efter att få fika med min idol Fretardo/Li'lFoxyRetardo). Nån annan som vill fika på typ eftermiddagen den 11:e?

Här hemma är det som vanligt. Vilket knappast är speciellt kul att ens skriva om.

För övrigt tillhör jag den lilla skara som tycker att "Kommissionen" är helt ok. Å andra sidan älskar jag serien "Vita Huset" (och hatar därmed SVT som valt att köra den i SVT24).

Fan. Jag har såna där krypningar i benen. Det är inget bra tecken. Dags att sova.









13 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Kommissionen är jättebra! Så det så! :)

05 oktober, 2005 08:18

 
Blogger Helena

Vänta vänta vänta lite nu! "Å andra sidan älskar jag serien "Vita Huset" (och hatar därmed SVT som valt att köra den i SVT24)."

Vadå? Jag går ju omkring och VÄNTAR på att Vita Huset ska börja sändas igen, och så säger du sådär. Innebär det att härligheten redan har börjat? Va va?

05 oktober, 2005 09:25

 
Blogger deeped

Japp. Men på SVT24. Och det hjälper ju inte mig som fortfarande är analog...

05 oktober, 2005 09:40

 
Anonymous Anonym

Ska vi bomba Svt? I'm in!

05 oktober, 2005 14:06

 
Anonymous Anonym

Du, om du ändå ska söderöver... Åker du förbi Uppsala? Har du någon bibelkommentar jag kan få låna av dig?

Kram
-sis

05 oktober, 2005 16:36

 
Anonymous Anonym

oj vad 80 att kalla Stockholm för Fjollträsk. Vad kommer härnäst - Tjockhult?

05 oktober, 2005 21:23

 
Blogger deeped

Oj vad tufft då.

05 oktober, 2005 21:24

 
Anonymous Anonym

Ha! Så säger ni alla. Men jag har ringt hotellen i Sthlm och att Ritz har ett rum bokat i ditt namn 16-18 tycker jag är rent oförskämt! Jag borde ha fått tillfälle att gå till frisören innan!

06 oktober, 2005 06:34

 
Blogger deeped

Bara ett påpekande kära Reblo. Fjollträsk myntades i Killing-svängen vilken är jäkligt mycket '90.

06 oktober, 2005 08:22

 
Blogger deeped

Foxy. Ritz? Nänä, du måste hört fel. Grand är det om det ska vara jag. Och vem har sagt att jag tänkt att sova där? Jag måste ju jobba under månganamn och hela tiden ligga steget före såväl fienden som fansen :)

06 oktober, 2005 08:24

 
Anonymous Anonym

Det var just det. Vem sover två timmar mitt under eftermiddagen?

06 oktober, 2005 15:29

 
Blogger deeped

Spanjorer?

06 oktober, 2005 15:34

 
Anonymous Anonym

aha... alltså, sorry, jag har så jävla svårt att fatta att alla inte är som jag.

06 oktober, 2005 19:18

 

Skicka en kommentar