Deep|edition # 20051002






Ledsen för expeditionens skull.

Stackars Ulrica! Efter att inte hört något av expeditionen på flera dagar fick jag total noja och ringde deras Iridium på vinst och förlust samtidigt som jag satt och "vaktade" barnen i leklandet på Mariebergs köpcentrum, Örebro. Jag fick tag på Ulrica och en sten föll från mitt hjärta. Men hon var ledsen. De hade fått lov att ge upp utan att ens kunna göra ett rejält toppförsök. Läs mer på deras dispatchsida via 8201m.se.


Örebro ja. Vi stannade på Marieberg efter att spenderat ett dygn hos faderskapet på min sida. Det gick bra, det var till och med riktigt trevligt! Och sedan stannade vi på Mariebergs köpcentrum. Donkan-mat, inköp av hårspännen till Terrorprinsessan och HS kollade toppar. Efter maten ville hon ha lite smakråd på Esprit men det var ingen hit och istället ramlade jag in på Kapp-Ahl och hittade faktiskt en kostym. En Madison Avenue, snygg svart med svaga kritstreck. Jävligt snygg. Och som passade mig!


Vid femtiden var vi hemma i Borlänge. Jag tog en sväng runt älven i sällskap med mina nya inköp från iTunes: Phillip Boa & The Voodoo Club. Det är bara att inse att gammal är äldst. Raveonettes är enbart en blek kopia av Boa och Voodoo-klubben. Underbar platta är det: "Decadence and Isolation". Det är som att bli kär igen.











3 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Ajdå, nu missade jag att vinka :-)

02 oktober, 2005 23:05

 
Blogger a

Oj, vad din dotter är lik dig. För övrigt så tackar jag för dina kommentarer; see, you're not that invisible.

03 oktober, 2005 10:17

 
Blogger deeped

Du menar småfet och dryg? ;)

03 oktober, 2005 11:18

 

Skicka en kommentar