Deep|edition # 20050930






DisChargeMe

Någon skriver en kommentar utan att lämna minsta möjliga vinkling om vem personen är. För uppenbarligen är det någon som anser sig känna mig. Problemet är att jag har typ flera hundra som läser den här bloggen. Och hälften har jag inte en aning om vilka det är. Om man väljer Anonymous får man inse att det kan komma beskt tillbaka.

För övrigt jobbar jag som en liten iller för att hinna klart med konceptet idag. Och förhalar det nödvändiga samtalet till faderskapet om resan imorgon. Och hemmavid är det krig. HS börjar bli bättre tror jag. Hon är åtminstone tillbaka i sin gamla vanliga syrliga form mot mig.

Och klockan är halv ett. Ingen har frågat om lunch. Alltså får jag strunta i det eller köpa någon jävla sallad från Köpmans. Urk. Borde gå till Bolaget - för det tänker inte HS göra. Gissa vem som har bilen? Inte jag. Nä. Kling-klong på bussen. Och sedan promenaden hem från bussen på närmare en kvart. Kling-klong. Det är så jävla fucked-up så jag blir illamående.

Jag har för övrigt blivit beroende av Lumene Skin Tech For Men/Magic Lotion (det är inte jag som kommit på namnet ok?) Så oerhört skönt och uppfriskande! Jag håller på att förvandlas till en fullfjädrad metrosexual... mao man blir vad man jobbar med.

Discharge me.









2 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

30 september, 2005 14:37

 
Blogger Helena

Tack ;)

30 september, 2005 16:00

 

Skicka en kommentar