Deep|edition # 20050926






Nej.









5 Kommentarer:

Blogger a

Absolut inte. Jag menar; why? Överkörd av en lastbil femton meter från hemmet och bandagerad av en brutta i hennafärgat hår - what's the point? "Annars då, läget? Gjort i helgen, dåra?"

Hysteria är död, just so you know. Stigen ur askan är Galatea, twinsister and equally bitter. Men ändå. Det här är väl ett sorts utdraget "hey".

Hey.

26 september, 2005 10:35

 
Blogger deeped

Se där. Inte nog med att folk sticker mig i ryggen. Gamla synder dyker upp också.
Överkörd? Well - själv skulle jag siktat mer till vänster. När jag slängde mig framför lastbilar.
Hey, sister evil. Wuz up?

26 september, 2005 10:43

 
Blogger a

Den här gamla synden kan dra åt helvete väldigt snabbt. Ingen fara. No pressure.

Adieu då.

27 september, 2005 13:50

 
Anonymous Anonym

Ey man! Vad håller du på med nu då? Jag förväntar mig mer än ett "nej" av dig. Kom igen!

27 september, 2005 15:00

 
Anonymous Anonym

Nej? Kort och kärnfullt.

01 oktober, 2005 18:20

 

Skicka en kommentar