Deep|edition # 20050923






Candy

Jag är bara trött nu. Iggy Pop på iTunes.
"Beautiful beautiful beautiful girl from the north. You burn'd my heart with a flickering torch."
När jag tittade till min övertid fick jag en smärre chock. 45 timmar plustid. Senast jag kollade hade jag sexton. På en och en halv vecka har jag nästan jobbat 150%. Snacka om att ramla tillbaka i gamla hjulspår. Och det tar inte slut. Om fem minuter är lunchen slut och då ska jag skriva ett koncept för en ny produktserie. Sen måste vi sätta oss och hitta ett sätt att kunna fixa en pitch klar att presenteras på tisdag förmiddag - som vi fick reda på idag på morgonen. Kan man ta gaffatejpa igen dörren där nere. Vi behöver lite arbetsro.

Jag är rädd nu. Rädd för allt det här.









4 Kommentarer:

Blogger crrly

Inte bra, inte bra, inte bra... Varifrån kommer stressen? Funkar det inte med delegering? Blir orolig för dig ju.

23 september, 2005 13:54

 
Blogger deeped

Re crrly
Delegation förutsätter att det finns någon att delegera till. Vi är en liten byrå. Jag är ensam planner.

23 september, 2005 14:00

 
Blogger deeped

Lågt i tak?

23 september, 2005 15:54

 
Blogger deeped

Jag skulle mer kalla det "suicidalt frustrerad"

23 september, 2005 17:09

 

Skicka en kommentar