Deep|edition # 20050920






Fy fan vad vi är bra

Fy fan vad vi är helt fantastiska! Pitchen gick helt enligt noterna. Superbt genomförd. Imorgon får vi reda på om vi går vidare. Då blir det Stockholm och pitchfinal i Stockholm. Oavsett så kan vi vara stolta över ett suveränt genomfört jobb. Kreativt som fan, och solitt strategiskt.

För övrigt har det varit lugnt på jobbet. Lite strul med ett projekt vilket inneburit att jag strimlat ett gäng texter för den person som jag är mentor åt. PL har varit lite dåligt uppdaterad hur det hela skulle göras så nu sitter jag här med yxan.
På torsdag ska vi ha personalfest. De har hotat med att fixa dans. Jag är den enda killen på byrån. Jag behöver nog satsa på en stukad fot imorgon kväll. Eller så luras de bara.

Jag hade tänkt att se Paradise Hotel men jag orkar inte. Inte ens Natacha Peyres uppenbarelse kan fascinera mig ;)









4 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Du kan vara lugn - hon kommer inte med förrän i kväll! ;)

21 september, 2005 08:13

 
Blogger deeped

Jag fastnade i det ändå. Rätt boring människor. Du och jag borde vara med ;)

21 september, 2005 08:49

 
Blogger crrly

Grattis, kul!

21 september, 2005 11:02

 
Anonymous Anonym

Jodu, det skulle säkert vara jätteintressant!! *hahaha*
;)

21 september, 2005 12:41

 

Skicka en kommentar