Deep|edition # 20050929






En trea.

Bianca utmanar mig.

3 saker som jag gillar:

reklam
mina barn
internet

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:

att bli sviken (fast jag är van)
moralism
Peppe Eng

3 viktiga saker i mitt rum:

(i vilket rum?)
soffa
dator
TV


3 slumpvis valda fakta om mig:

jag var 21 när jag tog körkort
jag gick buggkurs exakt en gång
jag är trummis

3 saker jag vill göra innan jag dör:

vinna ett guldägg
se att mina barn har det bra
skriva min bok

3 saker som jag kan göra:

prata som fan om koncept
spela klaviatur
kramas

3 saker som jag inte kan göra

räkna
hjula
spela schack (har inte tålamodet)

3 saker som jag säger mest:

nej
ja
varumärkesstrategi

3 kändisförälskelser:

Robyn
Madonna
Toni Halliday


Taggar följande:
dabitch (om hon inte har fullt upp att föda)
galatea
Wiz - så att han inte behöver skriva så jävla mycket om yrken ;)









5 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Du säger "sviken". OCh den som eg sviker dej mest är du själv. Fast du ser inte det. Du ser bara alla andra.

30 september, 2005 11:08

 
Blogger deeped

Kära Anonym Pseudo-Terapeut
När jag skriver sviken så tänker jag fr a på mina föräldrar. Men du kanske anser att jag har mig själv att skylla även där? Ka-tjing!

30 september, 2005 11:13

 
Anonymous Anonym

visst visst, det var precis vad jag menade.

30 september, 2005 11:37

 
Blogger deeped

Uppenbarligen inte. Svårt att veta när någon är anonym.

30 september, 2005 12:10

 
Anonymous Anonym

:o)

Jag har också en crush på Robyn...

04 oktober, 2005 08:28

 

Skicka en kommentar