Deep|edition # 20051027






Sex och Skugge

Äntligen! Synd bara att jag inte kommer att kunna välsigna mina kompisar.

Dagen har för övrigt varit rätt keff. Pitch 1 insåg vi var omöjlig att hinna eftersom vi plötsligt fick nya incitament. Pitch 2 ansåg den potentiella kunden att vi kunde flytta bakåt - till nu på tisdag. Tror de att vi inte har något annat jobb?

Det kalla kriget har åter igen blossat upp. Hej och hå.

Stress hem för att hinna "avlösa" HS. Hon är på LC.

Jag kollade referrals och det har kommit in ett gäng besökare från Skugges blogg.

Ett gäng losers på TVn - dvs. Paradise Hotel. Jag bara måste se när Natascha kommer tillbaka... Resten är jävligt ointressant.

Sex. Jag råkade på statistik som säger att man som svensk har sex 2,9 gånger per vecka. Fasen, en del måste verkligen ha sex flera gånger per dag för att det statistiskt ska balansera mitt obefintliga sexliv.

På tal om Linda Skugge och sex (den kopplingen var ni inte med på...): Skugge mötte Alexandra Pascalidous anklagelser om att hon bara skrev om onani med följande:

Jag onanerar aldrig för jag är, till skillnad från Alexandra, gift,


Stackars hennes man...

Mest idiotiska tagline i TV-reklamen: "Libress Discrete multiform - älskat av alla trosor" Nån borde ställa upp arbetsgruppen och skjuta skarpt.









2 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Jag blev också förvånad över att få veta att gifta människor inte onanerar ... ytterligare ett skäl till att inte gifta sig alltså!

28 oktober, 2005 09:28

 
Blogger deeped

Jag hade inte gjort den ;)

28 oktober, 2005 09:47

 

Skicka en kommentar