Deep|edition # 20051026






Vådan av flirtande

Min företrädare på copywritertjänsten bor på Irland och skickar hem välskrivna berättelser nån gång i månaden (jag har försökt att få henne att blogga men...). I månadens brev finns en underbar historia:

Vådan av att flirta med en lomhörd kvinna
– Det verkar som om någon har tappat dom här, sa jag och langade över den lilla knippan till chauffören.
– Sätt på tevattnet tills jag kommer, svarade han med ett flin och tog emot nycklarna.
Och så steg jag av bussen. Då trillade tjugofemåringen ned…


*ler*









1 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Ha ha ha ha???? Ehhh ursäkta en långsam typ, men här har tjugofemåringen inte trillat ner än.... Flirtatde han alltså eller? Nä, det skulle inte jag hha fattat heller.

26 oktober, 2005 13:25

 

Skicka en kommentar