Deep|edition # 20051024






Linda Skugge gillar inte mig men det jag skriver ;)









5 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Och du länkar till en postning om nån tjej som behöver bli publicerad? Var står det om dig någonstans? phattar 0...

25 oktober, 2005 08:25

 
Blogger deeped

"Du har ju publicerat henne.
För övrigt tycker jag att hennes lärare borde förpassas till något dammigt arkiv och glömmas bort..."
guess who...
Om man följt min blog så kan man se att det inte är första gången :)

25 oktober, 2005 08:28

 
Anonymous Anonym

Har du varit lärare också? phattar ännu mindre.. :)
Och jo, jag följer bloggen men ibland hänger jag inte med ändå - lite trög vettu. :D

25 oktober, 2005 10:31

 
Blogger deeped

Det är jag som skrivit mailet hon citerar. Men hon vägrar att berätta att jag gör det till skillnad mot alla andra mail hon citerar...

25 oktober, 2005 10:40

 
Anonymous Anonym

Åååhh...goddammit! Nu hajar jag! *slår mig för pannan* :D

25 oktober, 2005 12:58

 

Skicka en kommentar