Deep|edition # 20051024






Ditt

Klart! Åtminstone med vinterlaggen. Nu är det bara copyskrivandet som är kvar. Kroppen är så där lagom smärtande och genomfrusen...

Terrorprinsessant tittar på Bollibompa. HS och Solstickan är ute och shoppar ny hjälm till den senare.

Borta hos Hedgehog diskuteras Bloggis frånfälle och rykten om att Christian tänker sälja adressregistret och texterna.

zibbo påpekar att backup är det enda riktiga. Själv kör jag fortfarande enligt devisen: "Tuffa killar gör inte backup. De börjar om." Och även om det inte är genomgående så är det mycket så för min del. Fyra års jobb inom kyrkan är borta på grund av en hårddiskkrasch, liksom ett och ett halvt års research- och planningarbete under min tid på Sprida. Detta efter ytterligare en hårddiskkrasch. Och jag har valt att rakt av fimpa ett antal bloggar utan att spara dem. Varför? Jag är inte säker på att man måste spara allt. Samtidigt som vårt samhälle aldrig skapat så mycket information har vi också en nästan sjuklig önskan att spara all information.

Ajaa. Dags för lite copy.









0 Kommentarer:

Skicka en kommentar