Deep|edition # 20051022






Hoppsan... citerad

Senaste veckan har jag varit usel på att läsa nyheter. Och därmed missat att Linda Skugge citerat mig i en av sina krönikor angående Pascalidou-affären. Självklart dissas jag - vem hade väntat sig något annat? Alla länkar och sånt hittar ni på Researcher.

Idag är en regnig innedag. Jag tror att det blir mycket läsande och skrivande. Behöver sköta om Researcher lite, och försöka att tömma min Bloglineslista på olästa poster (lycka till liksom - över 3500 olästa poster...). Solstickan är också han rätt förkyld och blir hemmavid under dagen.

Den blå känslan är fortfarande kvar. Men lite mindre påtaglig och, som jag skrev till Foxy i ett mail: hellre en blå känsla än en svart död.









2 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Kan inte se researcher-sidan.
Får bara upp den här texten
/archives/2005/10/det-har-gatt-troll-i-spokdebatten/ http://deepedition.blogspot.com/ 81.231.33.78 403

Hur kommer det sig? Är det bara jag?

22 oktober, 2005 17:54

 
Blogger deeped

Tyvärr verkar det bara vara du. Jag får upp rätt sida.

23 oktober, 2005 01:58

 

Skicka en kommentar