Deep|edition # 20051022






Skugge gone pathetic

Rätt så patetiskt Linda:

"Jag är aldrig den som har tyckt att ?pk, det är fan en ganska bra grej?, så jag ska inte komma med någon pk-skit. Jag tycker faktiskt att man kan skämta om det mesta och det jag uppskattar med dig är det att du säger vad du tycker, oavsett. Men det här, jag förstår inte riktigt din tanke och jag ser inte det roliga i sammanhanget. Inte för att jag tycker att det var ett slag under bältet, för det skiter jag ärligt talat i. Men vafan liksom, på dig låter det verkligen som att du är värsta bästa tjejen som är gift med barn och bla bla bla. Typ ?ja, nog är det ju tur att gifta kvinnor får den riktiga biffen istället för alla andra stackare som minsann får improvisera på egen hand?. Ok, jag kanske drar egna slutsatser och är helt ute och cyklar men jag har en svag aning om att många tolkar ditt uttalande på ett liknande sätt. Om så är fallet, om jag är ute och villar, kan du väl bara ta och förklara för mig vad du egentligen menar.
Hälsningar
/Maria
Linda svarar: Läs vad Alexandra själv skriver om mig, se länk till Metrokrönikan här i bloggen. Det var hon som började.


Alltså: om någon trampar det minsta på Linda Skugges tår förhåller hon sig rätten att stampa så hårt som möjligt tillbaka - eftersom den andra började? Barnsligt. Stå för att vara elak istället.
Källa: EXPRESSEN.SE/Linda Skugge









0 Kommentarer:

Skicka en kommentar