Deep|edition # 20051210






Trött

Fy i helvete vad trött jag är! Den här veckan av konstant huvudvärk har sugit musten ur mig. Ikväll ska vi iväg på Terrorprinsessans dansuppvisning. Sen blir det stupande i soffan igen.
Det verkar för övrigt vara något fel på Bloglines databas, eller på Blogspots rss-feeds. Flera av de bloggar jag brukar läsa uppdateras inte i Bloglines, och när jag går dit så är det uppdaterat. Jävligt irriterande.
För övrigt händer inte så mycket en lördag i december. Jag har slöläst DIego, läst ikapp en massa saker som inte hunnits med. Jag borde börja med ett jobb som jag har med Research & Deploy men jag orkar inte.









2 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Nä. Där ser du. Det blir bara fel på bloggspot och bloglines. Och RSS. Nu måste du ändå gå in manuellt eller?

Kanske ska jag ha kvar min blogg som den är ändå.
De som verkligen gillar det jag skriver eller känner mig och hänger där för det, de kommer ändå göra sig "omaket" att gå in på min sida manuellt.
Men jag ska fundera vidare. För en hel del har saknat kommentarsfunktionen också.

10 december, 2005 23:28

 
Blogger deeped

Well. Jag gör det aldrig eftersom jag stenhårt kör mina RSS-feeds.

10 december, 2005 23:33

 

Skicka en kommentar