Deep|edition # 20060125






Morbida sökningar, porriga kläder... och så Jesus förstås

Måste bara...
Underliga sökningar som fört folk hit. Såna här referals gör att man inser vad man skrivit mycket underligt...

allvädersskor
kefft
indianer i kanoten lyset tänt ingen hemma (varför söker man på det?!)
"roger viklund" jesus
frisk som en nötkärna (Nån verkar gå igång på usla ordstäv)
porriga kläder (Äntligen får jag lite skojiga sök-refs!
pictures of "broder roger" dead (snacka om morbid sökning...)


För övrigt verkar Site Meter slutat att räkna nyligen.se och lemonaden som referals...









2 Kommentarer:

Blogger Heidi

"indianer i kanoten lyset tänt ingen hemma" utlöste ett spontant garv såhär mitt i natten när jag läste orden.. :)

Och det gör det varje gång jag läser om orden. Ja. Klockan är tre och jag är trött. Lättroad.

25 januari, 2006 03:01

 
Anonymous Anonym

nån som sökt en viss text eller bok kanske? Minneshandikapp stimulerar i alla fall nya kreativa sökvägar.

25 januari, 2006 12:29

 

Skicka en kommentar