Deep|edition # 20060221






Bara lite annat

En lång dag mot sitt slut. Ikväll var jag på årsmöte med Marknadsföreningen i Dalarna (MiD) - det var den styrelsen jag blev nominerad till förra veckan. Så nu är jag styrelsemedlem. Spännande.

Inatt har sonen toppat sin feber med att ha 41 grader. Jag stod med honom i dörren för att snabbt få ner temperaturen. Och nu har Terrorprinsessan feber. Och min hals börjar att göra ont.

Möte med kommitén inför torsdagens Barbara Cup, och en massa folk som ringt mobilen från olika lag. Vi blir rätt många verkar det som. Kul!

Diverse pill på jobbet och sen intervju med J om vår nya grafiska profil. AD-Anna och jag satt och försökte få saker sagda.

Imorgon ska jag jobba hemifrån på förmiddagen.


Jag har startat upp en ytterligare blogg. deep|stories. Där kommer jag att samla lite andra sorters texter.









4 Kommentarer:

Blogger Mona

Krya på er.

22 februari, 2006 01:08

 
Anonymous Anonym

Grattis till ledamotsplatsen. Vad pysslar ni med då? (jag vet att man kan följa länken, men det är ju roligare att fråga dig)

*kram*
sis

22 februari, 2006 13:44

 
Anonymous Anonym

jag får inte kommentera där... (nedast blogger anvädnare) men den om Gagarin var raketbra, skulle passat fint i poetry slam. Snyggt.

22 februari, 2006 22:39

 
Anonymous Anonym

den första också. passionen... vilsenheten...

22 februari, 2006 22:42

 

Skicka en kommentar