Deep|edition # 20060212






Mäh!

Det tar fan inte slut. Nu när bilen verkar vara ok har elen i huset fått fnatt... Jag ger upp. Jag är så jävla less på att saker inte bara kan fungera!

Helgen har inneburit besök av kompisar med två barn som är minst sagt vilda. Jag fattar inte att föräldrar inte blir arga. Det gör mig frustrerad när föräldrar inte sätter upp klara regler, och håller de regler man satt upp. Tjat ska fasen inte löna sig.

Fördelen är att man blir stolt över sina egna barn.

Skidåkning i lördags. Solstickan åker bara i stora backar.

Idag pulkaåkning.


Jag känner mig oerhört låg.









3 Kommentarer:

Blogger Mona

Jag har varit på barndop... Det finns barn och sedan finns det barn. Eller ungar närmare bestämt. Sådana som får en att allvarligt överväga sterilisering... Bert driver fortfarande Mariann, och kommer att fungera som drivande inom bolaget även när de nya ägarna tar över. Jag vet inte om det är bra eller hur det kan tänkas vara..

12 februari, 2006 23:27

 
Blogger A. von Achtersnurra

När ungar äldre än fem år inte kan uppföra sig är det föräldrarna som ska ha ett kok stryk. Det sa alltid min morfar. Jag är benägen att hålla med.

13 februari, 2006 00:05

 
Blogger Heidi

Supernanny måndagar på fyran. Där kan man snacka om ungar som för länge sedan struntat i alla tänkbara regler.

Det är i sådana lägen man inser hur söta , snälla och relativt lugna barn det trots allt finns i ens omgivning ..

Och ja, jag vet. Jag är helt knäpp som kommenterar tjugo i fem på morgonen. Kan bero på att jag försökt somna sen halv två och det går inte alls bra nej.

Jag ska hälsa på Saga & Engla imorgon, om de är hemma. Full fart är det på båda, men några monsterungar är det inte.. än. Och blir nog inte det heller.

Blablablabla. Knip igen svammeltant.

I will..

13 februari, 2006 04:41

 

Skicka en kommentar