Deep|edition # 20060215






Ännu en lista

Snott från Hedgehog.

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka?
Svart halvlång rock. Och en brun moccarock med luva och fårpäls i sömmarna.
2. vad använder du just nu för skor?
Ett par halvhöga kängor i retro-MC-stil.
3. favoritfärg på kläder?
Svarta.
4. favoritmaterial på kläder?
Ull, denim och bomull.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu?
En ny schysst kavaj. Varför inte från Paul Smith...
6. favoritaffärer?
Cubus, Kapp-Ahl och Dressmann.
7. favoritmärke?
Out-of-bounds: Paul Smith. In-budget: Madison Avenue.

GREJER
vad har du för:
1. plånbok?

Ingen. Har en kreditkorts/visitkortsask. De få gånger jag har vanliga pengar har jag dem i den lilla jeansfickan.
2. smycken?
Halsband med tribal, tumring (tribal - tappade min andra i helgen), vigselring (Sarek), klocka (av titan), två ringar i vänster öra (guld)
3. solglasögon?
Jag använder alltid glasögon och har därför påhäng. Som jag konstant tappar bort.
4. nagellack?
Haha! Nej, inte på cirka tjugo år.
5. mp3?
iPod Shuffle 1 gb.
6. mobil?
Motorola Razr V3. Som fungerar halvdant.

BLANDAT

1. var har du i din:
a) jackficka just nu?

I rockens innerfickor: rikskuponger och iPoden. I min svarta kavajs innerfickor: cigaretter, visitkort (andras...).
b) handväska eller liknande just nu?
Datorväska. Jobbdator, digitalkamera, en gammal Resumé.
2. vad är du beroende av?
Nikotin, koffein och internet.
3. vilken sorts lipsyl använder du?
Det heter väl lypsyl. Inget.
4. vad tror du på?
Inget. Konstigt nog med min bakgrund.
5. vad köpte du senast?
En skink-ostsallad på Köpmanskrogen.
6. har du nåt husdjur?
Räknas barn och fru? Annars är det väl dammråttorna.
7. vad bor du i?
En stad. I ett radhus.
På Internet. Här. Och här.









2 Kommentarer:

Blogger Joshua_Tree

Det heter väl t o m "cerat"? Lypsyl är ett märke. *messerchmitter*

16 februari, 2006 07:40

 
Blogger Studiomannen

Man kan anta att du gillar produkterna som visas här... kläder och ryggsäckar med inbyggda i-pods. Kolla också in den i mitt tycke ruggigt snygga flashdesignen på sidan.

http://h2.oneilleurope.com

17 februari, 2006 17:27

 

Skicka en kommentar