Deep|edition # 20060214






On the playlist t'day

T'day it gonna go hard:
Crucified Agnostic Front
Psyche Angels in Bondage
Burning Heretic Apoptygma Berzerk
Spiritual Reality Apoptygma Berzerk
Leader of the Rats Arch Enemy
Dead Eyes See No Future Arch Enemy
Carry the Cross Arch Enemy
Dead Bury Their Dead Arch Enemy
Ravenous Arch Enemy
Breath Of Ghosts (143 BPM) Assemblage 23
The Fall of the Dark Lord Avathar
Invisible & Silent Covenant
We Want Revolution Covenant
Dead Stars Covenant
Unforgiven Covenant
Through Smudged Lenses Dark Tranquility
Cathode Ray Sunshine Dark Tranquility
White Noise/Black Silence Dark Tranquillity
Dissolution Factor Red Dark Tranquillity
From Whom The Bells Toll Die Krupps
Fire Die Krupps
Lepers Among Us Dimmu Borgir
Devil's Path Dimmu borgir
Burn in hell Dimmu Borgir
Spellbound by the Devil Dimmu Borgir
Down Drain STH
Insanity's Contagious Entombed
Scottish Hell Entombed
Stratosphere Front 242
Blend the Strengths Front 242
Crapage Front 242
Awakening the Ancient Evil Funeral Dust
...and Sorrow Danced in Silence Gates of Dawn
Slave to the Parasites Hypocrisy
Born Dead Buried Alive Hypocrisy
Evil Invaders Hypocrisy
What Comes Around Ill Nino
Liar Ill Nino
Trigger In Flames
Evil in A Closet In Flames
Episode 666 In Flames
Master of Puppets Metallica
St. Anger Metallica
Creeping Death Metalllica
Closed Eyes Mnemic
Bloodstained Mnemic
March of the pigs Nine Inch Nails
The Hand That Feeds Nine Inch Nails
Closer To God Nine Inch Nails
Hurt Nine Inch Nails
The Tables Have Turned Pain
Dancing With the Dead Pain
Just Hate Me Pain
Shut your Mouth Pain
Angel Tears Paradise Lost
Eternal Paradise Lost
Bombtrack Rage Agaist the Machine
Bulls on parade Rage Against the Machine
Fuck Tha Police Rage Against the Machine
Guerilla Radio Rage Against the Machine
Fistful of Steel Rage Against The Machine
Kokain Rammstein
Crush Sixer
Left Alone Stormgarde
See You In Hell Suicide Commando
Fuck the System System Of A Down
Plastic Jesus System Of A Down
Step on it Teddybears Sthlm
Dancin' With Manson Therapy?
Screamager Therapy?
Potato Junkie Therapy?









7 Kommentarer:

Blogger Studiomannen

Asså...

ibland får jag uppfattningen att det är kyrkomusiken kontra Dark Tranq. som gjorde att du bytte bana... :-D

Själv lyssnar jag på HIM och njuter av 2 OS-guld.

14 februari, 2006 12:44

 
Blogger deeped

Well. När jag jobbade bestod kyrkomusiken av så mycket elektrifikation som möjligt. Det är inte för inte jag står bakom "Ondskamässan" :)

14 februari, 2006 12:46

 
Blogger Nini

SJUUUUUKT jobbigt att göra den där listan ;)

14 februari, 2006 13:39

 
Blogger schmut

hah, jag såg therapy? för snart ett år sedan. det var helt absurt, de såg exakt likadana ut, det var bara publiken som åldrats en sådär 10-15 år.

jag har nog sett för många band för det är när man återser folk framför scenen som man inser hur attans fort åren har gått..

14 februari, 2006 15:35

 
Blogger deeped

nini: nejdå. Markera och kopiera i iTunes :)

Schmut: Jag såg Therapy? typ 94 på Daily's. Det ringde i öronen en vecka efteråt och min medredaktör hatade mig eftersom jag konstant tjoade: "James Joyce is fucking my sister"! :)

14 februari, 2006 17:43

 
Blogger Belle

Heh, jag tror du snott den där listan på skunk eller helgon, bara för att dementera anklagelserna om Tomas Ledin ;)

14 februari, 2006 23:28

 
Blogger deeped

babelovic: självklart är det så - just nu lyssnar jag egentligen på Peter Lemarc men har id-taggat den som Dark Sanctuary ;)

15 februari, 2006 07:50

 

Skicka en kommentar