Deep|edition # 20050805






Fredagsfyra

Lite Fredagsfyra

1. Tycker du det är lätt eller svårt att handla kläder?

Både och. Fr a nu när jag drar rätt stora storlekar är det jävligt trist att försöka handla snygga jeans... Sen hatar jag provhytter. Och ofta brukar HS ha starka åsikter om vad som är snyggt eller inte - åsikter som inte alltid stämmer överens med mina.

2. Var brukar du handla kläder?

De vanliga: H&M, KappAhl men också Coop eftersom de har storlekar som passar mig på jeans (bara detta borde rendera mig till en rejäl svältdiet...)

3. Vilket är ditt favoritplagg?

Öh... jag gillar mina slitna ljusa jeans och min Henri Lloyd-piké. Sen gillar jag min kavaj också fast det börjar bli dags att pensionera den efter snart två år. Annars har jag inga större hangups på kläder förutom när det gäller jackor. Vore jag rik skulle jag köpa jackor och kavajer varje vecka...

4. Har du någon gång haft planer på att sy egna kläder?

Nej. Däremot har HS sytt mycket innan vi fick barn, hus och kombibil. Bland annat sydde hon en tvåfärgad kavaj till mig. Eller bland annat - det är väl det enda hon sytt till mig.









0 Kommentarer:

Skicka en kommentar