Deep|edition # 20050818






Glömmer rubben hela tiden...

Workshopen gick bra. Fast jag har fortfarande ont i huvudet. Vi tog en tidig lunch på Vi3. Det där superdupervackra vädret verkar vara någon annanstans vilket jag inte sörjer eftersom jag inte hittat mina solglasögon. Och jag har inte råd att köpa nya just nu.

Nu ska jag sätta mig och skriva om lite texter till i eftermiddag. Vi måste få upp pressrummet på 8201 innan de åker (om en vecka typ).

OmForm blir en cool tillställning. Arbetsgruppen hade möte igår och bara designutställningen rockar - det är ett gäng av modeskapare och sen rockvideoskaparna som gjort Arks videos. Och tidningarna är mest intresserade av Per Holknekt - lokalpressen eftersom han är född i Falun och andra för att Odd Molly är så jävla hett. Själv är jag galet nyfiken på Jocke Jonason, snubben som är den kreativa kraften bakom Diesels reklamkoncept och en reklamvärldens agent provocateur.

Så klart flaggar projektledarna för att fler jobb är på väg "in" - och det är ju intressant när vi knappt hinner med dem vi har inne... å andra sidan - vi tjänar flis. Det är skönt. Mycket skönt.

Dagens låtar:
Bang! Yeah Yeah Yeahs
Beat City The Raveonettes
Can We Stop the World Plain
Cannonball The Breeders
Chrome Waves Ride
Divorce Song Liz Phair
Drinking in L.A. Bran Van 3000
Driver Education Amy Ray
Genuine Fake Popsicle
Template Popsicle
Ten Popsicle
Twisterella Ride
We Like the Cars That Go Boom Le Tigre
Where is my Mind Pixies
Words Unsaid & Things Undone The Souls
Leave Tham All Behind Ride
Automatic lover Teddybears Sthlm
Ladybird The Souls
Sweet As neurotic indieboys Eve Massacre
Seventeen Ladytron
Stuff Me Up Peaches









1 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Enbart för att han är född i Falun förstås. Och gillar Mora IK. Odd Molly vet vi inte vad det är. En irländsk konceptpub? Blog begriper vi inte heller. I synnerhet inte blog. ;)
Lokalredaktörn aka Svea Clueless

18 augusti, 2005 16:13

 

Skicka en kommentar