Deep|edition # 20050808






Måndag

Barnen leker på sina rum. Det känns inte som om de gjort det på hela sommaren (visserligen har de knappt varit hemma på hela sommaren men ändå). Det beror väl antagligen på att deras pappa är så jävla tråkig och att HS, deras mor, är på jobbet för första gången på fem veckor.

Själv ska jag försöka röja köket - det ser för jävligt ut och är fullkomligt invaderat av bananflugor. Sen lär jag gno lite kakel i duschen eftersom ordern kom igår från HS. Sen får vi se - jag kanske sätter mig och "fuskar" lite med jobb. Vore jäkligt skönt att få klart varumärkesstrategin till nästa vecka eftersom det annars lär bli en hel del övertid. Jag vill ju jobba. Jag är avundsjuk på mina kollegor som idag fick börja jobba.

Nattens roliga:

Terrorprinsessan kommer inspringande till HS:
"Mamma mamma - det var en haj som bet mig!"
"Vardå?"
"I fingret!"


Det är ett känt faktum att hajar är vanligt förekommande på flickrum i Forssa...









4 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Två delar vinäger, en del sirap, en droppe diskmedel i en kopp.

Effektivt mot bananflugor.

08 augusti, 2005 13:31

 
Blogger deeped

Vi vet. Det har vi kört i många år...
I år visade det sig att de gillade hallonvinäger... tyvärr så mycket att de dränkte sig i själva flaskan...

08 augusti, 2005 13:49

 
Anonymous Anonym

*hihi* Du kan inte ha tråkigt med både hajar i fingret och armborrar springades omkring :)

08 augusti, 2005 16:47

 
Blogger deeped

Armborrar är inte att leka med ;)

08 augusti, 2005 17:00

 

Skicka en kommentar