Deep|edition # 20050917






From Hell (feberyrslingar)

Tjena.

Jag har sovit bort hela eftermiddagen. Sedan duschade jag, tog den överpackade trafficen och körde till Konsum för att fylla på snusförrådet.
Väl där bestämde jag mig för att det är synd om mig så jag köpte en chipspåse och en stor påse vingummi.

När jag svängde in till La Bossa Nova för att ställa bilen där var hon inte hemma utan jag fick ta den tillbaka hela vägen hem.

Svettades som en tiotusenmeterslöpare när jag kom hem. Feber. Tog en pilsner och käkade chips. Tittade på Doobido från igår som gick på repris (det var liksom det eller trav på fyran att välja på).

Jag har slutat vara stressad att jag är sjuk. Jag jobbar ändå. Inuti huvudet har jag redan nu hela presentationen klar: jag vet att jag har nog med material för att göra en våldsamt bra bild av kampanjens målgrupp. Jag kan måla upp klara kopplingar mellan målgrupp och ett mer utmanande mediaval. Tillsammans med våra charmanta T-shirts borde det helt enkelt rocka :)

Några TV-kommentarer: Linda Lampenius har blivit ... rund i ansiktet. Och hon har noll koll på svensk musikhistoria. Hon Sanna har större boobs än Lampenius - och Sannas är inte av silikon...

Nu väntar jag på att den hemgjorda lasagnen ska tina lite. Rödvin och lasagne blir bra ikväll. Tror till och med att jag ska glo på båda filmerna som fyran bjuder på. Framför allt vill jag se "From Hell" med Johnny Depp.









0 Kommentarer:

Skicka en kommentar