Deep|edition # 20051028






Blopp

Självklart glömde jag två av presentationerna på min dator på jobbet. När jag öppnade USB-minnet här hemma insåg jag att jag haft för bråttom när jag la över de filer jag skulle ta med mig hem - istället för en ppt var det en pdf. Blä...

Sen har jag hunnit hämta Solstickan på skolan och sedan åkte jag och handlade på ICA Maxi, tillsammans med åtminstone en tredjedel av Borlänges samlade befolkning. Det kände så i varje fall. Funderade när jag gick i gångarna över två saker:

- hur kommer det sig att jag helt plötsligt betalar allting på min lön?
- när kommer larmrapporterna om självscannernas pipande och strålning? (Läs på Wired om annoying sounds of the ordinary day)

American Takeaway ikväll. Ingen av oss orkar laga mat. --- Nej, det blev vanlig pizza från Fortuna.

Roligast idag är Bianca. :)









1 Kommentarer:

Blogger Heidi

Jag använder mig alltid av självscanning när jag handlar på Ica Maxi! Suverän uppfinning tycker jag. :D

28 oktober, 2005 17:33

 

Skicka en kommentar