Deep|edition # 20051028






Tjopp

På måndag ska jag köra en intern presentation av ett antal projekt som vi kört fram under sommaren och hösten. Borde sätta mig och plocka bland alla ppt-filerna för att få ihop det på cirka 45 minuter... Just det - varje presentation i sig är mellan 45 minuter och en timme... nu ska jag koka ner fem såna till en enda på 45 minuter och helst mindre. Det blir... intressant.

I övrigt tänker jag plocka ut flex idag. Jag ligger på +51 timmar vilket innebär att jag åter ligger i topp av de som inte kan hantera sin arbetstid. Att jag inte lär mig? Problemet är ju också att jag ändå måste jobba med presentationen... Addicted som fan.

HS och Terrorprinsessan sover. Solstickan är i skolan. Det regnar annars skulle jag försöka ta en halsbrytande promenad längs älven. Med iPoden fylld av Assemblage 23, Front 242 och andra hårda bodyband (men de flesta utan siffror i namnet).









1 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Du jobbar och jobbar. Och handlar och städar ur och kastar saker. Och jobbar lite till. Puh. När pustar du ut och på vilket sätt laddar du batterierna? Simmar? Joggar? Spelar poker med grabbarna?

28 oktober, 2005 21:03

 

Skicka en kommentar