Deep|edition # 20051008






Bush - en religiös galning?

Sånt här skrämmer mig, fr a eftersom jag vet hur oerhört starkt tro påverkar människans sinne:

- Och nu känner jag åter Guds ord komma till mig. "Se till att palestinierna får sin stat och israelerna sin säkerhet. Skapa fred i Mellanöstern!"


Det är George W Bush som ska styras av sina inre röster. Inse att det är som om Runar vore statsminister i Sverige. Det är en skrämmande tanke...


Källa:
EXPRESSEN.SE/Första sidan: Tar bara order från Gud









3 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Hur skrämmande som helst! Men Bush har å andra sidan alltid varit högst skrämmande i mina ögon.

08 oktober, 2005 20:44

 
Blogger Hemligt.

som av en slump hittade jag länken (och den bifogade textsnutten om kalejdoskop) till min blog, waaaay back i arkivet. himla rart!

08 oktober, 2005 22:54

 
Blogger crrly

Han är riktigt, riktigt otäck. Ser han inte att han är likadan som dem han försöker bekämpa??

09 oktober, 2005 19:58

 

Skicka en kommentar