Deep|edition # 20051007






En fyra fredag

Tema: Internet

1. Vilken sajt besöker du oftast?

Skulle gissa att det är jämt skägg mellan Bloglines och mitt dashboard på Researcher.se. I jobbet är det garanterat Google...

2. Vilken är den bästa sajten?

Researcher.se såklart :). Men både Bold.se och Ad-rag.com är också väldigt bra :).

3. Chattar du och i så fall var?

Ytterst sällan. Och då via MSN.

4. Är du med i någon community?

Jag har många medlemskap men är numera inte aktiv någonstans. Jag fimpade mitt lunarkonto i våras. QS går jag mer och mer sällan in på. Å andra sidan kan man också räkna mailinglistor som communities (social networks) och där är jag ju med på Adlist.


Fredagsfyra.









2 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Problemet med dig är ju att du har någonting att säga...
http://nov65.blogspot.com/

07 oktober, 2005 23:30

 
Blogger deeped

...va?

08 oktober, 2005 00:13

 

Skicka en kommentar