Deep|edition # 20051009






Jag vill inte mer

Ibland blir jag så oerhört trött på att vara vuxen. Att göra vuxna saker. Just nu bygger jag loft i garaget. Hur jävla vuxet är inte det? Och hur tråkigt låter det inte? Jag gillar inte att vara vuxen. Inte att göra allt sånt där som man "måste" göra.



Och sen gör det ont att hålla på att lyfta reglar på 4 meter och tio kilo styck 2-3 meter upp i luften och spånskivor på 35 kilo... Blä!


En annan sak: kan någon förklara varför man ger en roll i en film som The Cell till JLo? Jag menar - hon är snygg i underkläder men för övrigt är det rätt så stelt...









1 Kommentarer:

Anonymous Anonym

håller med om att det faktiskt är otroligt tråkigt att vara vuxen och behöva göra så mkt tråkiga saker. Men jag plockar bort dem en efter en, gör nästan inget tråkigt vuxet längre, lagar inte mat varje dag ens. Nej jag läser bloggar och pratar på msn och önskar att jag var minst 15 år yngre...

09 oktober, 2005 18:30

 

Skicka en kommentar