Deep|edition # 20051106






Färdig

Färdig. 35 slides.
4,5 timme igår.
6 timmar idag.
Tillsammans med mina befintliga 51 övertidstimmar så blir det nästan sextifem timmar.
Färdig. Och jag har uppenbarligen inte lärt mig någonting av min förra krasch :/
Snart kommer PL-Annika för en genomgång av morgondagens pitch. Vid tio-tiden imorgon vill jag ha så många goda tankar som möjligt. Vi behöver det här jobbet. För vårt självförtroendes skull.





Ps. Ni glömmer väl inte att skriva på: Walentine.com » Upprop mot prästförtrycket









1 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Uuuurv. Vad du jobbar.
Men jag vet hur lätt det är att fastna.
Sa jag att jag också varit utbränd, deppad m.m.???
Två gånger ...!!

Men man tror bara det här, bara ...

Eller har du lärt dig var gränsen går??

06 november, 2005 21:58

 

Skicka en kommentar