Deep|edition # 20051105






Retrospektion II

Catcher in the rye (2002-03-07 00:10)

you said i will catch you when you fall
that´s what friends are for
it´s no way out red light stoned face
why do i feel like falling through thin air
get me that fucking guitar
i will bang the talking heads
full of air
full of all that words
that spinning like everything is nothing
i´m on top of your world
i´m demolition
i´m nothing to wrote home about
just something
something that vanishes
that won´t stake anything
memory loss
human: erase debase freesize
cut the rope
rip the ground
make a big fucking hole for me to fall in
put the dirt over me
forget me and live
i forgot
never trust
never be the one to be weak
i forgot
i´m sorry
locking the vault






Atomic ©nws








Fråga - svar (2002-06-17 14:10)

Jag frågade.
Jag fick svar.
Jag blev inte gladare för det.
Skruva av mitt huvud.
Formattera min själ.
Inget är att leva utan att existera för någons skull.
Nerver är bojor.
Slit upp min hals.
Jag vill skrika.









2 Kommentarer:

Anonymous Anonym

stor kram

05 november, 2005 18:39

 
Anonymous Anonym

Älta på du. Vi finns här.
Det vet du. Om det är någon tröst?

Önskar bara det fanns något jag kunde göra. Inte roligt när någon är så olycklig som du verkar vara emellanåt. (Eller alltid?)

Håller tummarna för att det kommer att ljusna snart.

Synd att din mamma hittade dig här. För jag vill inte att du ska sluta ...

05 november, 2005 19:48

 

Skicka en kommentar