Deep|edition # 20051212






And there it goes down the drain.









5 Kommentarer:

Blogger crrly

Den där bilden påminner lite om hur Saga ligger på mig framför datorn...

12 december, 2005 08:38

 
Anonymous Anonym

Vilken ursnygg layout. Förutom bröstbilden. Den är inte så speciell. Men den röda färgen är underbar!

12 december, 2005 10:11

 
Blogger deeped

Den röda färgen är hämtad från tjejens linne :)
och själv skulle jag gärna vara den där kattungen :D

12 december, 2005 10:19

 
Blogger MB

Har bara en sak att säga....skitsnyggt!!! Både färg och bild :-))

13 december, 2005 09:58

 
Anonymous Anonym

Jag gillar verligen färgen. Och kattungen. Tuttarna är jag inte så attraherad av... Generellt är jag rätt trött på att få bilder av tuttar upptryckta i ansiktet vart jag mig i världen vänder. Särskilt som de flesta är konstgjorda. Stämmer inte överens med min kvinnosyn.

Fast det stör väl inte dig, så varför bladdrar jag...

14 december, 2005 22:15

 

Skicka en kommentar