Deep|edition # 20051206






Jag tog mig till jobbet. Det är en bedrift. Tack till Nasonex och Rinexin. Nu ska jag gå och hämta kaffe och sedan sätta mig och göra ppt-mallar eftersom jag är den enda på bygget som kan.

Klart till drabbning.





(angående min bihåleinflammation deluxe så är jag gammal allergiker och vi förstör våra bihålegångar vilket gör att det samlas snor långt uppe i alla hålrum i hela huvudet. Jag har att välja på att lida eller genomgå en operation som har 50 %-ig chans att lyckas)









6 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Det låter ju förfärligt. Jag är också allergiker. Är detta vad jag har att vänta mån tro?

06 december, 2005 09:43

 
Blogger Karin

Jag har hört att dom typ borrar hål i pannan för att ta ut slemmet. :/

06 december, 2005 20:51

 
Blogger deeped

Karin, det skulle säkert inte göra någon skillnad :)

06 december, 2005 21:07

 
Blogger Petra

Rinexin står på min Lista Över Undermedel. ;)

07 december, 2005 15:46

 
Blogger deeped

Re Petra: Ah, well. Nasonex är verkligen min grej :)

07 december, 2005 21:16

 
Blogger deeped

(och nu läste jag "Nanosex" vilket skulle antingen innebära sex med väldigt små personer eller att jag är en smula gadgetgalen och vill ha just en Nano) :)

07 december, 2005 21:25

 

Skicka en kommentar