Deep|edition # 20051205






Hej konsument!

Axner och Morian gör en På Stan.
Jag med.

Namn: TNWS (glöm att jag skriver ut hela mitt namn här...)

Senaste impulsköp: Jag har inte varit i närheten av en affär på länge... Tror att det var senaste numret av King.

Bästa promenad: Runt älven.

Äter lyxmiddag på: Lyxmiddag är numera att sitta runt bordet med familjen och äta hemgjord pizza. Senast var det dock middag på Sätrabrunn under spahelgen.

Favoritgata: Vintergatan.

Bästa förfestmusiken: 80-talsmusik om personerna är i samma ålder som mig.

Reser helst till: Reser helst inte alls faktiskt :)

En bra gå-bort-present: En flaska schysst whisky.

Favoritlyxartikel: En bra cigarr (och gärna en bra konjak).

Älsklingsljud: Mina barns andetag när de sover.

Senaste upptäckt i Stockholm: Att jag inte vill bo där.

Favoritgalleri: Persongalleriet i "Vita huset".

Favvosajter: bloglines.com, gmail.com och blogger.com.

Här bjuder jag mamma på middag: Jag bjuder inte min sk mamma på middag.

Fikar gärna på: Café Vi3 eller Kopparhatten.

Favortfärg: Svart.

Rockstjärna jag skulle vilja träffa: Jag är inte säker på att jag egentligen skulle vilja träffa någon av mina idoler. Men jag skulle kunna tänka mig att sitta ner med Bono eller Moby, dricka en kaffe med Jocke Berg och göra något barnförbjudet med Madonna ;)

Favvoskor: Det växlar numera. För var det Doc Martens utan konkurrens. Just nu är det mina boots.

Klädkonto per månad: Allt från 0 till flera tusen.

Mest överskattade affär: IKEA.

Mode jag aldrig vill se igen: Sjuttiotalskläderna och det värsta från åttiotalet - typ midjekorta kavajer och over-sized axelvaddar.

Bästa fyllekäket: Jag äter helst inte när jag är riktigt full.

Dansar helst till: Musik.

Senast gnolade: "Dom som försvann" med Kent.

Bästa diktsamlingen: "Jag!" - en samling med Majakovskijs dikter. Det finns liksom ingen annan som kommer upp i den klassen (och jag inser att jag ska vara försiktig med mitt ex av boken eftersom den inte längre finns tillgänglig).









3 Kommentarer:

Blogger crrly

Å, tycker du också om Bono och Moby och Madonna. Alla de och så vi två, vilken dröm! ;p

06 december, 2005 13:32

 
Anonymous Anonym

Du har redan lagt ut hela ditt namn ... här:
http://deepedition.blogspot.com/2005/11/researcher-omtalad.html

Fast det är klart du kanske heter Torgny eller nåt i mellannamn?

06 december, 2005 14:35

 
Anonymous Anonym

IKEA är inte alls överskattat. Lovely affär ;)

07 december, 2005 20:05

 

Skicka en kommentar