Deep|edition # 20060204






Att knacka kod

Fotbollsträning med sonen imorse. Satt och pratade laestadianism med en annan pappa. Det är kallt som fan så vi tog bilen trots att gympahallen ligger ett par stenkast härifrån. Solstickan gjorde ett mål och såg professionell ut i sina nya fotbollskläder.

När han kom hem hade han konstiga utslag på kroppen. Och självklart nojade HS igång. Hon är en hypokondriker av Guds nåde (bland annat har vi två oerhört söta men pratiga cancertumörer...), och värst när det gäller barnen. Till slut tröttnade både jag och Solstickan på hennes oavbrutna "få se, få titta på dig" och sa ifrån. Hon ringde till slut sjukvårdsupplysningen som sa åt henne att lugna sig till på måndag.

Själv satte jag mig att koda hemsidor. Har ju ett dåligt samvete - ett löfte om att göra en sajt till ett företag. Så idag kändes det som om det var läge att komma igång. En ny splash-sida ligger ute på Existensia.se. Det svåra har varit att jobba utifrån någon annans skiss. Men efter mycket meckande börjar det likna något. Nu ska jag sätta mig att skriva texterna - en del ska bara skrivas in, annat måste göras copy på.









2 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Haha,Man kan latt bli distraherad av att prata om leastadianismen, jag forstar precis att det kunde handa!

05 februari, 2006 15:58

 
Anonymous Anonym

Laestadianismen.

05 februari, 2006 15:59

 

Skicka en kommentar